Teknikken skal være nem at betjene, og løsningen skal forstærke budskaber såvel som de gode oplevelser for publikum og tilhørere.
Hvad enten det handler om afholdelse af generalforsamlinger, forelæsninger, stormøder, seminar eller lignende, så skal udstyret være afstemt til lokalet i form af lys, lyd, billede, akustik og betragtningsvinkler etc. Alt dette for at sikre den mest optimale opsætning af konferencelokalet.
Hos Atea har alle vores rådgivere mange års erfaring inden for AV-branchen. Vi har været med til at lave nogle af Danmarks bedste konferencesale.
Blandt andet har vi lavet Clarion Hotel & Congress Copenhagen Airport, som indeholder Danmarks største indendørs skærm på mere end 700” eller 17 x 5.5 meter.
Godt billede, god akustik og kvalitetslyd fra både højttalere og mikrofoner er basis i vores konferencelokaler. Derudover tilpasser vi løsningen, så den præcist passer til dine behov.
Om det er små lokaler, som skal kunne ”lægges sammen” med alt inden for kamera og streaming, eller store konferencesale, hvor der skal afholdes events, så har vi kompetencerne og erfaringen.
Et konferencelokale fra Atea giver dig fem unikke fordele:
Med en beredskabsaftale fra Atea kan I med ro i maven byde medarbejderne velkommen tilbage fra hjemmearbejdspladsen.
Beredskabsaftalen indeholder:
Vi har et omfattende udbud af produkter og løsninger og hjælper dig med hele paletten – fra design, udvikling og produktforbedring, til funktion og vedligehold.
Vil du gerne læse mere om alle vores løsninger i Visuals & Collaboration, og finde ud af hvad vi kan hjælpe præcis jer med, så kan du downloade vores whitepaper herunder.