Spring til indhold
En townhall-løsning er et større setup, der fx giver CEO større bevægelsesfrihed og flere muligheder for at kommunikerer bredt og for at interagere med publikum.

Vi designer og implementerer løsningerne, så dine videokonferencer skaber mest mulig gennemslagskraft - uanset publikums størrelse og lokation.

Flere og flere organisationer indtænker hybride storrumsløsninger i deres kommunikationsstrategi.

Pandemien har sat et vedvarende krav om, at storrumsmøder - i atrium- eller townhall-format - afholdes både online og fysisk med størst mulig fleksibilitet. Med en brugervenlig og professionel videokonference-løsning kan din virksomhed afholde møder, hvor deltagerne både er i lokalet, tilstede i tilstødende lokaler eller derhjemme.

Hvorfor er en townhall-løsning relevant for dig?

Der bliver holdt flere og flere mindre møder over fx Teams. Men behovet for at kommunikere bredt ud til alle medarbejdere, kunder og andre eksterne interessenter ifbm. workshops, årsrapporter eller lignende medfører krav, som er svære at imødekomme via et standard mødelokale. Derfor er townhall-løsningen relevant.

En townhall-løsning er et større setup, der fx giver CEO større bevægelsesfrihed og flere muligheder for at kommunikerer bredt og for at interagere med publikum - både via videokonference og til dem, der er onsite i lokalet.

Sammen skaber vi professionelle atrium- og townhall-løsninger

En komplet, hybrid townhall-løsning består af komponenter fra en række førende producenter. Derfor har Atea samlet Danmarks bedste specialister inden for lyd og billede.

Vi skræddersyr videokonference-løsninger, der sikrer, at alle tilhørere - uanset antal oglokation - tydeligt både kan se, opleve, høre og forstå budskaberne.

  1. Skærm-teknologi
    Vælg fx imellem stor projektor/ lærredsløsning, en videovæg bygget på standard LCD-skærme eller det nyeste inden for LED-løsninger.
  2. Videokamera
    Når taleren filmes, skal det ske i en ordentlig kvalitet. Alt efter behov, bygger vi et kamera-setup, der både kan filme publikum samt følge en eller flere forskellige talere ad gangen.
  3. Lyd
    Vi giver taleren den optimale frihed – uden kabler, sendere og risikoen for manglende opladte batterier. Korrekt placerede højtalere sikrer optimal lyd til alle deltagere - onsite og via videokonference.

Klik, start, kommunikér ...

Vi giver dig mulighed for at gennemføre stormøder, professionelt og i en høj kvalitet uden at være speciel teknisk kyndig. I tæt samarbejde udarbejder vi et let og intuitivt touch-panel, så du med så få tryk som muligt kan benytte lokalet fuldt ud.

Dermed kan du koncentrere dig om indhold og budskaber i stedet for at kæmpe med teknikken

Beredskabsaftale – få digital førstehjælp til dit mødelokale

Med en beredskabsaftale fra Atea kan I med ro i maven byde medarbejderne velkommen tilbage fra hjemmearbejdspladsen. 

Beredskabsaftalen indeholder:

  • Landsdækkende service - vi kan nå alle lokationer på 4 timer (minus Bornholm)
  • Servicedesk mandag til fredag, ml. kl. 8.00 og 16.00, ekskl. helligdage
  • Adgang til topkvalificerede specialister, der effektivt løser dine udfordringer

 

Læs mere om alle vores løsninger

Vi har et omfattende udbud af produkter og løsninger og hjælper dig med hele paletten – fra design, udvikling og produktforbedring, til funktion og vedligehold.

Vil du gerne læse mere om alle vores løsninger i Visuals & Collaboration, og finde ud af hvad vi kan hjælpe præcis jer med, så kan du downloade vores whitepaper herunder.

 

 

Lad os høre, hvordan vi kan hjælpe dig