Spring til indhold
Tilbage til Lokalerne

Digital reception: den moderne velkomst i din virksomhed

Giv dine gæster en professionel velkomst med en digital reception fra Atea. Vi tilbyder både tilpassede og skræddersyede løsninger, der passer til dine behov. Vores digital reception gør det nemt for gæsterne at navigere og tilbyder en moderne og effektiv service.

Derfor skal du vælge en digital receptionsstander som receptionsløsning

Vores arbejdsliv bringer os naturligt i berøring med et væld af organisationer og virksomheder. Men vidste du, at den måde, vi som gæster bliver modtaget i receptionen, kan have indflydelse - negativt eller positivt - på vores opfattelse af virksomheden? Derfor er det vigtigt, at du modtager kunder og medarbejdere professionelt. 

Atea har stor ekspertise og erfaring inden for professionelle, digitale receptionsløsninger. Kontakt os i dag og få den rette rådgivning til den rette løsning.

Digitale receptionsløsninger sætter gæsten og din virksomhed i fokus:

 

Registrering af gæster

Gæsterne kan nemt registrere sig digitalt på touchskærmen, hvor de modtager hurtigt svar på forventet ventetid.

Øger produktiviteten og kundeoplevelsen

Gæsternes digitale ankomstregistrering frigiver receptionistens tid til kundeservice og andre opgaver. Det giver gæsten en tryg oplevelse under ventetiden med bl.a. hurtig og direkte kommunikation med værten.

 

Print gæstekort

Ved ankomst kan gæsten printe sit gæstekort direkte fra standeren. Samtidig kan printeren konfigureres til at printe på normalt papir eller selvklæbende labels.

Brugervenlig og simpelt

eReception-standeren består af en enkel touchskærm, hvor brugervenligheden er i top. Den besøgende kan nemt navigere rundt på touchskærmen, hvilket muliggør nem indtjekning.

 

Registrér parkering

Ved ankomst kan gæsten registrere parkering. Med parkeringsintegrationer undgår I både at have flere skærme samt minimerer arbejdet med parkeringssedler fra receptionen.

GDPR-compliant

GDPR omfatter alle virksomheder og er en vigtig del at opretholde. Dette har vi naturligvis taget højde for, og med eReception-løsningen er det muligt at opsætte en GDPR-rutine, som anonymiserer besøgsdata.

De rigtige budskaber til de rigtige brugere – på én samlet platform

Med én samlet signage-platform sikrer du, at dine gæster bliver registret og modtaget digitalt på touchskærmen. Desuden kan du allerede i receptionen præsentere virksomhedens vigtigste budskaber.

I samspil med Digital Signage systemer sikrer du desuden, at der altid vises det rigtige content til de rigtige brugere på det rigtige tidspunkt, som fx en velkomst eller vejvisning til gæsterne.

 

Modultilvalg til receptionsløsningen

 

Basis
  • Ad sync
  • Registrering af gæster
  • Ankomst notifikation
  • Fragt modul
  • Dørklokke
  • SMS to-vejs kommunkation

 

Premium
  • Alt fra basispakken
  • Ad sync
  • Registrering af gæster
  • Ankomst notifikation
  • Fragt modul
  • Design pakke
  • Beredskabs aftale
  • Infoskærms integration

 

Tilkøbsmoduler
  • Flerkontor hotel model
  • Parkerings modul

Beredskabsaftale – få digital førstehjælp til dit mødelokale

Med en beredskabsaftale fra Atea kan I med ro i maven byde medarbejderne velkommen tilbage fra hjemmearbejdspladsen. 

Beredskabsaftalen indeholder:

  • Landsdækkende service - vi kan nå alle lokationer på 4 timer (minus Bornholm)
  • Servicedesk mandag til fredag, ml. kl. 8.00 og 16.00, ekskl. helligdage
  • Adgang til topkvalificerede specialister, der effektivt løser dine udfordringer

 

FAQ - Få svar på dine spørgsmål

1. Hvor bliver data gemt?

Al data i løsningen er gemt i Azure SQL-databaser. Databaserne er på servere placeret i Nordeuropa. Der findes ingen følsom data på selve receptionsenheden.

2. Er data krypteret?

Al kommunikation i forbindelse med receptionsenheden er krypteret, og al data i SQL-databasen er krypteret med 256-bit AES kryptering og er FIPS 140-2 compliant.

3. Hvordan forbindes receptionsenheden?

Receptionsenheden skal have 230v strøm og et netværkskabel tilsluttet. Enheden er skabt til at stå i 'public domain', og det anbefales, at den placeres på en ren internetforbindelse eller i en zone, der af afskåret fra virksomhedens lokale netværk.

4. Kan man få adgang til at trække rapporter osv. uden at være administrator?

 Det er muligt at få oprettet 'viewer' konti. Disse kan ikke ændre noget på administrationssiden, men de kan se afventende gæster og trække rapport m.m.

5. Hvad er der af muligheder for at administrere vores værter?

Der findes 3 muligheder for administration af værter:

  1. Manuel vedligeholdelse af værter direkte på administrationssiden.
  2. Semi-automatisk løsning, hvor I kan uploade en korrekt formateret CSV-fil med info på værterne. I samspil med denne kan en ZIP-fil med værternes fotos også uploades.
  3. Den mest populære mulighed er at bruge servicen 'AdSync'.

6. Hvilke data gemmes på en besøgende?

Som minimum skal receptionsløsningen bruge et mobiltelefonnummer for at kunne fuldføre kommunikationen. Udover dette beder vi om navn på gæst og navn på firma.

 

7. Kan receptionsløsningen printe gæstekort?

Løsningen kan sælges med og uden print. Den printer, der sælges med, er en simpel termisk printer. Denne kan printe gæstekort efter en administrator

defineret skabelon. Det er muligt at printe på rent papir eller på labels til påklistring på tøj.

8. Kan enheden indstilles på flere sprog?

Ja, enheden kan indstilles på 7 forskellige sprog – dansk, svensk, norsk, engelsk, hollandsk, tysk, færøsk og fransk. Også selvom I indstiller enheden på dansk, kan gæsterne selv vælge sprog, når de skal registrere sig.

Læs mere om alle vores løsninger

Vi har et omfattende udbud af produkter og løsninger og hjælper dig med hele paletten – fra design, udvikling og produktforbedring, til funktion og vedligehold.

Vil du gerne læse mere om alle vores løsninger i Visuals & Collaboration, og finde ud af hvad vi kan hjælpe præcis jer med, så kan du downloade vores whitepaper herunder.

 

 

Lad os høre, hvordan vi kan hjælpe dig

Tilbage til Lokalerne