
Hos Atea er vi specialister i gøre din kommunikation synlig via digital signage og opdaterede infoskærme.
Digital signage bliver mere og mere udbredt – ikke kun i det offentlige rum, men også i private virksomheder. Populariteten og den øgede udbredelse af infoskærme i bl.a. offentlige institutioner og private virksomheder skyldes, at prisen på store displays er faldet dramatisk de seneste år.
Men endnu vigtigere; i vores hastigt voksende, digitale nyhedsflow har behovet for præcis og lokationsspecifik kommunikationsstyring over for vigtige stakeholders - fx borgere, kunder og medarbejdere – aldrig været større.
Digital kunderejse
Mulighed for skiftende budskaber afhængig af målgrupper, produkter og tid på døgnet. Inkorporér desuden interaktive QR-koder på skærmene.
Medarbejderkommunikation
Kommunikér bredt til mange medarbejdere med de nyeste informationer, fremhæv unikke medarbejdere, eller italesæt, hvordan det går generelt med virksomheden.
Vejviser & trafikinfo
Kommer toget, metroen, bussen eller flyet til tiden? Centralt styrede skærme giver fleksibilitet til at kommunikere bredt til alle rejsende med hurtige real time informationer.
Skærmløsninger til alle behov - bliv en del af Ateas øko-system
Hos Atea kan vi tilbyde den brede service inden for digital signage. Vi tilbyder unik rådgivning inden for flere forskellige systemer, der passer til alle typer kunder. Fra den simple løsning til den lille butik eller svømmehal med mindre softwareløsninger indbygget i skærmen til store kunde med flere lokationer, hvor systemerne kan styres fra en PC/browser.
Til butikskæder med afdelinger i hele landet, findes der systemer, som er skabt til nemt at kunne håndtere mange skærme. Her vil der også kunne suppleres med forskellige datapunkter, som kan hjælpe med at definere touch-punkter i kunderejsen.
Atea kan via vores konsulentafdeling foretage integrationer, som kan visualiseres på skærme, med eller uden touch-funktioner. Det kan være alt fra real time data til integrationer via API med systemer din organisation allerede arbejder med i dagligdagen – herunder lagerstatus, kampagner fra ERP-systemet eller påvirkninger på kundestrømme fra fx vejret.
Beredskabsaftale – få digital førstehjælp til dit mødelokale
Med en beredskabsaftale fra Atea kan I med ro i maven byde medarbejderne velkommen tilbage fra hjemmearbejdspladsen.
Beredskabsaftalen indeholder:
- Landsdækkende service - vi kan nå alle lokationer på 4 timer (minus Bornholm)
- Servicedesk mandag til fredag, ml. kl. 8.00 og 16.00, ekskl. helligdage
- Adgang til topkvalificerede specialister, der effektivt løser dine udfordringer
Læs mere om alle vores løsninger
Vi har et omfattende udbud af produkter og løsninger og hjælper dig med hele paletten – fra design, udvikling og produktforbedring, til funktion og vedligehold.
Vil du gerne læse mere om alle vores løsninger i Visuals & Collaboration, og finde ud af hvad vi kan hjælpe præcis jer med, så kan du downloade vores whitepaper herunder.