Spring til indhold
Danskerne arbejder i stigende grad remote - både internt og eksternt. Det betyder, at flere og flere af vores interne og eksterne møder holdes online frem for onsite.

Danskerne arbejder i stigende grad remote - både internt og eksternt.

Det betyder, at flere og flere af vores interne og eksterne møder holdes online frem for onsite. Den trend kræver, at møderne kan holdes i lige så god kvalitet, som hvis alle mødedeltagere havde befundet sig i det samme lokale.

Det hybride mødelokale skal give brugerne lyst til at arrangere videomøder. Derudover er det også vigtigt for virksomhederne, at kommunikationen over for partnere og kunder fremstår tydelig og professionel med høj lyd- og billedkvalitet. Det er dog langtfra alle virksomheder, der i dag kan imødekomme de hybride krav til deres mødelokaler.

I Atea har vi eksperter inden for alle de områder, der omfatter den hybride arbejdsplads. Vi skræddersyr samlede løsninger inden for skærm, lyd, mikrofon, lyssætning, akustikoptimering og rumstyring. Desuden tilbyder vi hybride møderumsløsninger til alle platforme og i alle kvalitetsniveauer, så de matcher kravene til små- og store lokaler, auditorier m.m. Derfor kan vi forløse og tydeliggøre din kommunikation og strategi – uanset om du benytter dig af Webex, Microsoft Teams eller Zoom.

 

 

Det er dog langtfra alle virksomheder, der i dag kan imødekomme de hybride krav til deres mødelokaler.

I Atea har vi eksperter inden for alle de områder, der omfatter den hybride arbejdsplads. Vi skræddersyr samlede løsninger inden for skærm, lyd, mikrofon, lyssætning, akustikoptimering og rumstyring. Desuden tilbyder vi hybride møderumsløsninger til alle platforme og i alle kvalitetsniveauer, så de matcher kravene til små- og store lokaler, auditorier m.m.

Derfor kan vi forløse og tydeliggøre din kommunikation og strategi – uanset om du benytter dig af Webex, Microsoft Teams eller Zoom.

Sådan tilfører vi værdi til dine hybride mødelokaler

Platformsuafhængig

Hos Atea er vi platforms-uafhængige, og kan derfor tage udgangspunkt i dine behov, infrastruktur og eksisterende platform – uanset om du benytter dig af Webex, Microsoft Teams eller Zoom.

 

Data og indsigt

Få mødestatistik og indsigt i alle de møder, der bliver holdt på den hybride platform. Denne viden giver de bedste forudsætninger for at tilpasse lokalerne efter behov og brugsmønstre i virksomheden.

Hardware og software

Vi skræddersyr og implementerer samlede løsninger inden for skærme, lyd, mikrofon, lys sætning, akustikoptimering og rumstyring. Derudover hjælper vi med koble din platform/ software med hardware.

Bring your own device (BYOD)

Du kan også tilkøbe løsninger, der gør det muligt for medarbejderne at benytte deres egne klienter på virksomhedens platform. Adoptionog uddannelsesforløb introducerer til optimal brug af udstyret.

Cisco video til Microsoft Teams Rooms

 

 

Du fortjener møder, gearet til den hybride arbejdsplads

Vi har ekspertisen inden for både Cisco-hardware og Microsoft Teams. Det inkluderer rådgivning, installation og support og kan også være som en Managed Service løsning, hvor vi sammen finder ud af, hvad der passer bedst til jeres behov og medarbejdere.

 

Inwido forbedrer mødeoplevelsen med Epos' Microsoft Teams Room-løsning

Inwido bruger Microsoft Teams som mødeplatform og ønskede et nemt og intuitivt system. De takkede ”ja tak” til Epos´ kampagne ”your first Microsoft Teams Room” og endte med at vælge Epos´ nye MTR Roombar og touchpanel. ​

Søren Hansen, it chef hos Inwido, udtaler: ”For os har fokus været lyd og video kvalitet, brugervenlighed og en sikker løsning som kræver minimal vedligeholdelse”

Ønsker du at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe jer med møderumsoplevelser?

Hybride medarbejdere frigiver ressourcer

Hybride mødelokaler frigiver store mængder ressourcer i virksomheden og for den enkelte medarbejder.

Mindre transporttid samt færre rejse- og driftsomkostninger giver dine medarbejdere mere fleksible rammer til at udføre deres arbejde og være hos kunderne, lige meget hvor de befinder sig.

  1. Klima
    Hybride mødelokaler mindsker Co2- udslippet.
  2. Rekruttering
    Nye talenter kan ansættes i virksomheden uden at flytte bopæl.
  3. Vækst
    Markedstryk på tværs af landegrænser på lige fod med lokale udbydere

Vidste du at …

… at Atea også tilbyder en drifts- og vedligeholdelsesaftale, der sikrer, at alle møderum kører med optimal drift.

Vi er desuden specialister i samlede webinarløsninger, der gør dig i stand til at kommunikere til et bredere og større publikum.

Beredskabsaftale – få digital førstehjælp til dit mødelokale

Med en beredskabsaftale fra Atea kan I med ro i maven byde medarbejderne velkommen tilbage fra hjemmearbejdspladsen. 

Beredskabsaftalen indeholder:

  • Landsdækkende service - vi kan nå alle lokationer på 4 timer (minus Bornholm)
  • Servicedesk mandag til fredag, ml. kl. 8.00 og 16.00, ekskl. helligdage
  • Adgang til topkvalificerede specialister, der effektivt løser dine udfordringer

 

Læs mere om alle vores løsninger

Vi har et omfattende udbud af produkter og løsninger og hjælper dig med hele paletten – fra design, udvikling og produktforbedring, til funktion og vedligehold.

Vil du gerne læse mere om alle vores løsninger i Visuals & Collaboration, og finde ud af hvad vi kan hjælpe præcis jer med, så kan du downloade vores whitepaper herunder.

 

 

Lad os høre, hvordan vi kan hjælpe dig