*All-risk forsikringen dækker udefrakommende hændelser.
Onsite garanti i hele perioden på 36 måneder hvor vi skifter defekte enheder næste arbejdsdag, mandag til fredag.
Pakke: Little Beacon tidsregistreringBestår af:
Pris pr. md. over 36 måneder: 4.449,- DKK
|
Registering af tid ved brug af flere tids-typer (antal tidsenheder, tidsperioder (fra og til), stemple ind/ud).
Styring af vareudlevering til opgaver eller bytning af varer mellem servicemontørbiler.
Indsendelse af bilag direkte fra app’en til godkendelse og udbetaling.
Registering af kilometer-regnskab til opgaver danner et bedre overblik og kan bruges som understøttelse til dokumentation til fx SKAT.
Billeder til dokumentation af udførsel af opgaven.
Underskrift for levering af opgaven/timer.
Registrering af fravær og sygdom direkte fra app’en.
Lederen kan få et samlet overblik over forbrugt tid og omkostninger pr. uge. Posteringer kan rettes lokalt på app’en, før de godkendes i ERP.
Lederen kan tidsregistrere egne kolleger baseret på projekt eller medarbejder.
Bestem egne farver og logo til løsningen, og gør app’en til jeres egen.
Byg nye skærmbilleder baseret på data fra ERP og CRM og gør dermed app’en til noget helt specielt til netop jeres virksomhed.
Det er hurtigt at lave rapporter og skærmbilleder, som kan bruges til at analysere data i virksomheden.
MobiSolutions er allerede integeret med de fleste ERP-systemer. Al data bliver automatisk synkroniseret, og dermed reduceres den dyre administration.
Har du servicemedarbejdere kørende ude hos kunderne? Så er Little Beacons serviceløsning den ideelle løsning for din virksomhed.
Servicemedarbejderen i marken kan uden problemer udføre sine opgaver ved hjælp af en smartphone eller tablet. Medarbejderen kan på enkel vis registrere tidsforbrug, materialeforbrug og andre omkostninger samt tage et før/efter billede som dokumentation.
Løsningen afskaffer behovet for håndskrevne arbejdssedler. Det betyder, at det efterfølgende indtastningsarbejde ikke længere er nødvendigt.
Samtidig minimeres de fejlindtastninger og misforståelser, som de håndskrevne arbejdssedler kan medføre. Når servicemedarbejderen har udført opgaven, kan kunden godkende og skrive under på skærmen.
Herefter kan servicemedarbejderen udprinte fakturaen på stedet med en lille mobil printer eller vælge at sende den til kunden. Disponenten på kontoret har adgang til en oversigt over opgaver og alle servicemedarbejderne, hvilket giver fuld kontrol og overblik over medarbejderne.
Krøll Kraner er en af Danmarks største udbydere af kraner med hovedsæde i Allerød. Virksomheden havde længe ledt efter en løsning til at reducere papirarbejdet, minimere fejl og højne kundeservicen og adgangen til medarbejderinformation. I 2016 besluttede de sig for en løsning fra Little Beacon.
Henrik, CEO hos Krøll Kraner, udtaler: »Vi er sluppet for en masse papirarbejde og har minimeret vores fejl, da det administrative personale ikke længere skal kæmpe med de håndskrevne arbejdssedler med utydelig håndskrift.«
Han tilføjer:
»Alle vores serviceteknikere er blevet udstyret med en smartphone eller tablet, som er online under hele opgaven. Det betyder, at de slipper for at skulle udfylde arbejdssedler i hånden. Tids- og materialeforbrug registrerer serviceteknikerne løbende, mens de arbejder. Når ordren er udført, bliver informationerne sendt ind i vores ERP-system, og fakturaen kan printes med det samme. Det har givet os mere tilfredse kunder.«
”Jeg vil klart anbefale andre virksomheder med servicemedarbejdere i marken at kigge mere på Little Beacons serviceløsning. Den kan også gøre en stor forskel for deres virksomhed.”
Løsningen leveres i samarbejde med Little Beacon