Tilbage til Atea Software as a Service
software små og mellemstore virksomheder Digital arbejdsplads

Software til tidsregistrering

Gør din virksomheds gode service endnu bedre med brugervenlig tids- og opgaveregistrerings software og lad dine serviceteknikere bruge tiden der, hvor de gør en forskel – nemlig hos kunderne.

 

Kampagnetilbud

*All-risk forsikringen dækker udefrakommende hændelser.

Onsite garanti i hele perioden på 36 måneder hvor vi skifter defekte enheder næste arbejdsdag, mandag til fredag.

 

 

Pakke: Little Beacon tidsregistrering

 Består af:

  • 5 x iPhone 6s Plus*

 

Pris pr. md. over 36 måneder:

4.449,- DKK

 

App til hurtig og præcis opgavestyring

 

Tidsregistrering

Registering af tid ved brug af flere tids-typer (antal tidsenheder, tidsperioder (fra og til), stemple ind/ud).

Varestyring

Styring af vareudlevering til opgaver eller bytning af varer mellem servicemontørbiler.

Billagsstyring

Indsendelse af bilag direkte fra app’en til godkendelse og udbetaling.

Rejseregnskab

Registering af kilometer-regnskab til opgaver danner et bedre overblik og kan bruges som understøttelse til dokumentation til fx SKAT.

Billeddokumentation

Billeder til dokumentation af udførsel af opgaven.

Digital signatur

Underskrift for levering af opgaven/timer.

Fraværsregistrering

Registrering af fravær og sygdom direkte fra app’en.

App til skarpt overblik og effektiv ledelse

 

Medarbejderoverblik

Lederen kan få et samlet overblik over forbrugt tid og omkostninger pr. uge. Posteringer kan rettes lokalt på app’en, før de godkendes i ERP.

Samlet tidsregistrering

Lederen kan tidsregistrere egne kolleger baseret på projekt eller medarbejder.

Eget design

Bestem egne farver og logo til løsningen, og gør app’en til jeres egen.

Byg egne skærmbilleder

Byg nye skærmbilleder baseret på data fra ERP og CRM og gør dermed app’en til noget helt specielt til netop jeres virksomhed.

Byg egne rapporter og dashboards

Det er hurtigt at lave rapporter og skærmbilleder, som kan bruges til at analysere data i virksomheden.

Integration til AX, NAV og Uniconta

MobiSolutions er allerede integeret med de fleste ERP-systemer. Al data bliver automatisk synkroniseret, og dermed reduceres den dyre administration.

Gør din gode service endnu bedre

Har du servicemedarbejdere kørende ude hos kunderne? Så er Little Beacons serviceløsning den ideelle løsning for din virksomhed.

Servicemedarbejderen i marken kan uden problemer udføre sine opgaver ved hjælp af en smartphone eller tablet. Medarbejderen kan på enkel vis registrere tidsforbrug, materialeforbrug og andre omkostninger samt tage et før/efter billede som dokumentation.

 

Løsningen afskaffer behovet for håndskrevne arbejdssedler. Det betyder, at det efterfølgende indtastningsarbejde ikke længere er nødvendigt. 

Samtidig minimeres de fejlindtastninger og misforståelser, som de håndskrevne arbejdssedler kan medføre. Når servicemedarbejderen har udført opgaven, kan kunden godkende og skrive under på skærmen.

Herefter kan servicemedarbejderen udprinte fakturaen på stedet med en lille mobil printer eller vælge at sende den til kunden. Disponenten på kontoret har adgang til en oversigt over opgaver og alle servicemedarbejderne, hvilket giver fuld kontrol og overblik over medarbejderne.

Derfor skal du investere i tidsregistering

 

Fejlminimering

  • Den ofte tidskrævende registrering af håndskrevne arbejdssedler bliver forenklet.
  • Alt kører via systemet, så du undgår dobbeltregistrering dvs. den menneskelige faktor elimineres.
  • Systemet er udviklet med effektivt og brugervenlighed for øje, som gør det nemt for dine medarbejdere. 

 

Optimering af kørsel

  • Løsningen giver din virksomhed betydelige besparelser på brændstofforbruget.
  • Dine medarbejdere modtager deres opgaver ved hjælp af den håndholdte enhed direkte ude hos kunden.
  • De behøver ikke starte arbejdsdagen med at køre ind til kontoret for at hente opgaverne.

 

 

Komplet overblik

  • Løsningen giver dig overblik over vigtig information såsom kundenavne, adresser, åbne opgaver, kundehistorik, kundens udstyr og serienumre, oplysninger om servicekontrakter, priser, lagerbeholdning og meget mere.
  • Gør dine med arbejdere uafhængige af kontoret.

 

Reduceret administration på kontoret

  • Løsningen giver dine medarbejdere mulighed for at udføre administrative opgaver i marken
  • den håndholdte enhed registrerer tid, materialer og andre omkostninger.
  • Disponenten slipper for at læse og taste alle de håndskrevne arbejdssedler med tids- og materialeforbrug.

 

 

 

Papirløst arbejde

  • Fjerner papir fra servicebilerne og kører informationerne via den håndholdte enhed.
  • Dine medarbejdere kan på enkel vis registrere tid, materialer og andre omkostninger direkte på enheden.
  • Kunden kan godkende og underskrive færdige opgaver på stedet - det letter faktureringen.

 

Et fremtidssikret valg

  • Udviklet med brugervenlighed, sikkerhed, hastighed og den nyeste teknologi - herunder Microsoft teknologi .NET.
  • Kan integreres med Microsoft Dynamics AX, NAV og XAL. Løsningen er platformsuafhængig og udviklet til Windows Mobile, Windows Tablet, Windows CE, Android, iPhone og iPad.

 

 

Krøll Kraner reducerede papirarbejdet og øgede deres kundeservice

 

Krøll Kraner er en af Danmarks største udbydere af kraner med hovedsæde i Allerød. Virksomheden havde længe ledt efter en løsning til at reducere papirarbejdet, minimere fejl og højne kundeservicen og adgangen til medarbejderinformation. I 2016 besluttede de sig for en løsning fra Little Beacon.

Krøll Kraner er en af Danmarks største udbydere af kraner med hovedsæde i Allerød.

 

Henrik, CEO hos Krøll Kraner, udtaler: »Vi er sluppet for en masse papirarbejde og har minimeret vores fejl, da det administrative personale ikke længere skal kæmpe med de håndskrevne arbejdssedler med utydelig håndskrift.«

Han tilføjer:

»Alle vores serviceteknikere er blevet udstyret med en smartphone eller tablet, som er online under hele opgaven. Det betyder, at de slipper for at skulle udfylde arbejdssedler i hånden. Tids- og materialeforbrug registrerer serviceteknikerne løbende, mens de arbejder. Når ordren er udført, bliver informationerne sendt ind i vores ERP-system, og fakturaen kan printes med det samme. Det har givet os mere tilfredse kunder.«

”Jeg vil klart anbefale andre virksomheder med servicemedarbejdere i marken at kigge mere på Little Beacons serviceløsning. Den kan også gøre en stor forskel for deres virksomhed.”

Løsningen leveres i samarbejde med Little Beacon

Løsningen leveres i samarbejde med Little Beacon

Tilbage til Atea Software as a Service
Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer